





مشاوره کسب و کار در کرج
یک مشاور کسب و کار در کرج و دیگر استانهای کشور به داشتن نگاهی بیطرفانه و بیرونی برای حل مسایل و معضلات یک شرکت یا سازمان و برای یافتن فرصتهای بهینه جهت حل و فصل آن مسایل کمک میکند، به همین دلیل لازم است صاحبان مشاغل از مشاور کسب و کار در کرج حضوری و یا مشاوره آنلاین کسب و کار در کرج و دیگر استانهای کشور ، بهرهمند گردند.
کارفرمایان و صاحبان شرکتها و سازمانها (چه بزرگ و چه کوچک) و در هر حوزهای، نیازمند به استفاده از خدمات مشاور کسب و کارند. در این مقاله به شما خواهیم گفت استخدام مشاور کسب و کار در کرج و دیگر استانهای کشور به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید و موفقیت کسب و کارتان را تضمین کنید، با ما همراه باشید.
اولین و بهترین مشاوره کسب و کار در کرج
با بهترین متخصصین در حوزه های مختلف فروش،سیستم سازی، کوچ مدیرعامل در کرج
مزایای سیستم سازی سازمانی در کرج :
همانطور که گفته شد سیستم سازی سازمانی یکی از ضروری ترین تکنیک های مورد نیاز برای کسب و کارهای نوپا در کرج و حتی کسب و کارهای قدیمی است که در زیر به برخی از مزایای آنها اشاره می کنیم :
- اتکا نداشتن فرآیندهای شرکت به یک شخص یا اشخاص
- پایداری و حفظ دستاوردهای شرکت و بالا بردن کیفیت آن ها در طول زمان
- کاهش خطاهای انسانی در انجام فعالیت ها
- دسترسی ساده به اطلاعات و امکان تجزیه و تحلیل داده ها
- سرعت بخشیدن به فرآیندهای سازمانی و افزایش کارایی آنها
- انطباق پذیری و سازگاری بهتر با تغییرات شرایط محیطی و جامعه
- کم شدن هزینه ها در کسب و کارها
- بهبود مشارکت کارکنان در انجام فرایند ها
آموزش مراحل مشاوره در کرج :
1 – ارتباط با کارفرما
2 – حضور در شرکت و آنالیز سازمان
3 – تشخیص عارضه ها و مشکلات مجموعه و ارائه راه حل کلی
4 – تخمین و تعیین زمان و امکانات و هزینه لازم جهت بهبود
5 – بستن قرارداد با کارفرما
6 – تعیین تیم اجرایی و اجرا
یک مشاور کسب و کار در کرج و دیگر استانهای کشور به داشتن نگاهی بیطرفانه و بیرونی برای حل مسایل و معضلات یک شرکت در کرج یا سازمان و برای یافتن فرصتهای بهینه جهت حل و فصل آن مسایل کمک میکند، به همین دلیل لازم است صاحبان مشاغل از مشاور کسب و کار در کرج حضوری و یا مشاوره آنلاین کسب و کار در کرج و دیگر استانهای کشور ، بهرهمند گردند.
· مشاوره کسب و کار در کرج
· مراحل مشاوره کسب و کار در کرج
· قیمت مشاوره کسب و کار در کرج
· هزینه مشاوره مدیرعامل در کرج
· نحوه مشاوره مدیرعامل در کرج
کارفرمایان و صاحبان شرکتها و سازمانها (چه بزرگ و چه کوچک) و در هر حوزهای، نیازمند به استفاده از خدمات مشاور کسب و کارند. در این مقاله به شما خواهیم گفت استخدام مشاور کسب و کار در کرج و دیگر استانهای کشور به شما کمک میکند تا بهترین تصمیمها را بگیرید و موفقیت کسب و کارتان را تضمین کنید، با ما همراه باشید.
مشاوره کسب و کار :
اگر مدیر ارشد و یا مالک کسب و کار هستید و میزان عملکرد، رشد و سودآوری سازمان شما در حد انتظار نیست، مرکز مشاوره کسب و کار ارقام انفورماتیک با به کارگیری متد تحول کسب و کار منحصر به فرد خود به شما کمک می کند، کسب و کار خود را دگرگون کنید و افزایش عملکرد، رشد و سودآوری آن را پایدار نمایید.
ما معتقدیم شما به عنوان یک کارآفرین و مدیر ایرانی، اغلب با برخی از این ۹ چالش مواجه هستید:
- تا زمانی که این مدیران بطور مستقیم در فعالیت های جاری سازمان، دخالت نکنند، کارها آنگونه که می خواهند در کسب و کارشان پیش نمی رود.
- به علت عدم وجود رویه های شفاف، کارکنان در انجام درست کارها معمولا سردرگم هستند و در نتیجه کیفیت و زمان تحویل محصولات و خدمات دچار نوسان زیاد است و مشتریان اغلب ناراضی هستند.
- عملکرد اینگونه کسب و کارها، کاملاً وابسته به حضور مدیران در سازمان است و همین امر باعث شده است که تعادل بین کار و زندگی این مدیران بهم بخورد و دچار فرسودگی شغلی شوند و در نتیجه ضریب خطای آنها به شدت افزایش پیدا کند.
- عملکرد کارکنان در کسب و کار در زمان هایی به بالاترین سطح می رسد که این مدیران خود شخصاً بالای سر کار باشند. به محض اینکه یک مدیر، به دلیل مشغله های دیگر از امور جاری فاصله می گیرد، عملکرد به شدت دچار افت می شود.
- تلاف ها و هزینه های غیر ارزش افزا در درون سیستم زیاد است و این باعث می شود قیمت عرضه محصولات یا خدمات در بازار، قابل رقابت با محصولات مشابه نباشد.
- چالش دیگر مدیران، کمبود نیروی انسانی کارآمد در بخش های مختلف کسب و کارشان است. نیروهای انسانی شایسته، که بتوانند کارهایی که به آن ها واگذار شده است را با کیفیتی بالا انجام دهند. کارکنان شایسته ای که بتوانند کارها را حتی بهتر از مدیران، به نتیجه برسانند.
- این مدیران قادر نیستند به اهداف آینده کسب و کار خود فکر کنند و کسب و کار را رشد دهند به این دلیل که تمام وقت آنها، صرف انجام فعالیت های جاری سازمان می شود.
- این مدیران اغلب در شناسایی بازار و معرفی محصولات و خدمات خود به جامعه مشتریان هدف دچار مشکل هستند یا به عبارتی سیستم بازاریابی و فروش سازمان پویا نیست.
- مدیران، بطور دقیق و به موقع از شرایط بحرانی سازمان خود مطلع نبوده و درصورت بروز چالش، قادر به تشخیص درست علت و یا دلایل بروز بحران در کسب و کارشان نیستند.
اکنون وقت آن رسیده است که بدانیم مشاوران، از چه راهکاری برای رشد بی چون و چرای کسب و کار خود استفاده می کنند :
1- هدف گذاری می کنند به این معنا که اهداف و نتایج مورد انتظار کسب و کار خود را مشخص می کنند و سپس نقشه راه خود برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده را ترسیم می کنند.
2- سیستم سازی می کنند به این معنا که تمامی فرایندها و رویه های کسب و کار را برای تحقق اهداف، طراحی کرده و در سازمان استقرار می دهند تا فعالیت ها و امور، همانگونه که آنها می خواهند به اجرا در بیایند. با این کار، تمام المان های کسب و کار برای تحقق اهداف همسو شده و کل کسب و کار در یک جهت به سمت اهداف حرکت می کند.
3- منابع انسانی شایسته و کارآمد را بکار می گیرند و حفظ می کنند. کارکنان شایسته، فرایندهای طراحی شده در کسب و کار را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده و سازمان را در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین شده به جلو می برند. شایستگی و توانمندی این افراد، می بایست متناسب با فرایندهای طرحریزی شده باشد.
4- عملکرد سازمان و نتایج به دست آمده را در مقایسه با اهداف تعیین شده بطور مستمر ارزیابی می کنند و اطمینان حاصل می کنند که سازمان در جهت تحقق اهداف در حرکت است و از مسیر اصلی منحرف نشده است.
پس تا اینجا متوجه شدیم که برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد در کسب و کار، می بایست بر روی ۴ موضوع، متمرکز باشیم. تعیین اهداف و استراتژی ها، تعیین فرایندها و عملیات (سیستم سازی)، به کارگیری منابع انسانی شایسته و نهایتا ارزیابی عملکرد در تمام بخش ها.
برنامه ریزی استراتژیک
برنامه ریزی استراتژیک مجموعه ای از تحلیل ها، تصمیم ها و فعالیتهایی است که منجر به طراحی و اجرای استراتژیهایی میشود که برای دستیابی به هدفهای سازمان مورد استفاده قرار میگیرد. مراحل اجرایی برنامه ریزی استراتژیک شامل موارد زیر است:
۱-۱- تعیین و تدوین ارکان جهت ساز
• ماموریت سازمان
• چشم انداز سازمان
• ارزش های سازمان
۲-۱- تعیین اهداف و مقاصد نهایی و بلند مدت
۳-۱- بررسی عوامل خارجی (فرصت ها و تهدیدها)
۴-۱- بررسی عوامل داخلی (قوت ها و ضعف ها)
۵-۱- تعیین عوامل کلیدی موفقیت (CSF)
۶-۱- تجزیه و تحلیل و انتخاب استراتژی کلان
۷-۱- تعیین اهداف سالانه و سیاست ها
۸-۱- تعیین برنامه اجرایی (Action Plans) اهداف سالیانه
برنامه استراتژیک بازاریابی و فروش
برنامه استراتژیک بازاریابی و فروش، ارائه مسیر مشخص و مدون بازاریابی است که کسب وکار را به درستی به سمت اهداف و مقاصد هدایت میکند. با بکارگیری برنامه بازاریابی، کارکنان و مشتریان در مورد نوع و کیفیت خدمات سازمان و چگونگی ارائه آن آگاه می شوند و به سمت یک هدف مشترک حرکت می کنند. مراحل برنامه ریزی بازاریابی و فروش به شرح زیر است:
۱-۲- تحلیل وضعیت بازار
• بخش بندی بازار
• مشتریان هدف
• تعیین جایگاه
۲-۲- تعیین اهداف و مقاصد بازاریابی و فروش
۳-۲- تعیین استراتژی ها (آمیخته بازاریابی ۷P)
• محصول (Product)
• قیمت (Price)
• مکان (Place)
• ترویج و تبلیغ (Promotion)
• افراد (People)
• فرایندها (Processes)
• ظواهر فیزیکی (Physical Evidence)
۴-۲- تعیین تاکتیک ها و برنامه های اجرایی بازاریابی و فروش
مدیریت فرایندها
در این مرحله فرایندهای مورد نیاز برای تحقق اهداف استراتژیک سازمان شناسایی و بازطراحی می شود. این فرایندها شامل فرایندهای اصلی، فرایندهای پشتیبانی و فرایندهای مدیریتی می باشند. در این مرحله تمام فرایند های سازمان به منظور تحقق اهداف، مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفته و به منظور ارائه بهترین خروجی، مورد اصلاح و بهینه سازی قرار می گیرند. همچنین این امکان وجود دارد، جهت به حداقل رساندن اشتباهات انسانی و به منظور رصد لحظه ای عملکرد، فرایندها با ابزارهای BPMS در صورت امکان مکانیزه گردند. مراحل مدیریت فرآیندها شامل موارد زیر می باشد:
• شناسایی و ترسیم فرایندها
• تحلیل و ارزیابی فرایندها
• بهبود فرایندها و تعیین شاخص های ارزیابی عملکرد
• برقراری ارتباط منسجم میان فرایندها، دپارتمان ها، مشتریان و تامین کنندگان
ساختار سازمانی
جهت جاری شدن فرایندها در واحدها و دپارتمانهای سازمان با کارایی و اثربخشی بالا نیاز به تدوین ساختار سازمانی و در نهایت چارت سازمانی فرایند محور و مناسب می باشد. همچنین می بایست نیازهای سخت افزاری، نرم افزاری و تکنولوژیکی سازمان شناسایی گردد. مراحل تدوین ساختار شامل موارد زیر است:
۱-۴- شناخت محیط کسب و کار
• شناسایی ذینفعان و الزامات آنها
• تحلیل کلان محیط بیرونی
• مطالعه ساختار سازمانی رقبا
• بررسی سیاست های حاکم بر سازمان
۲-۴- شناخت درون سازمان
• بررسی اهداف و سیاست ها
• مطالعه الزامات سازمانی
• مطالعه ارکان جهت ساز
• مطالعه فرآیندها و فعالیت ها
• بررسی کارکنان و واحدهای سازمان
• تنوع و پیچیدگی محصولات و خدمات
۳-۴- تعیین نوع ساختار سازمانی
۴-۴- طراحی چارت سازمانی
۵-۴- تعیین نیازهای سخت افزاری
۶-۴- تعیین نیازهای نرم افزاری
۷-۴- تعیین نیازهای تکنولوژیکی
توسعه منابع انسانی
نگرش، استعداد، تجربه، مهارت و توانایی منابع انسانی کارآمد زیربنای موفقیت سازمان ها را می سازد. مدیریت منابع انسانی عبارت است از فرایند جذب، نگهداری، ارتقاء، ارزیابی و جبران خدمت کارکنان؛ و هدف آن کسب اطمینان از جذب و نگهداری منابع انسانی شایسته در سازمان به منظور افزایش بهرهوری سازمان است. در سیستم مدیریت SSM اقدامات ذیل در حوزه منابع انسانی انجام می شود:
• تجزیه و تحلیل مشاغل
• تدوین شناسنامه های مشاغل، وظایف و شرایط احراز
• برنامه ریزی تامین نیروی انسانی مورد نیاز
• تعیین راهکارهای مناسب جهت جذب، نگهداری و توسعه کارکنان شایسته
شاخص های ارزیابی عملکرد
جهت تعیین میزان تحقق اهداف و مقاصد سازمان نیاز به تعیین شاخص ها و معیارهای پایش و اندازه گیری عملکرد سازمان در حوزه های مختلف نظیر مالی، اجرای عملیات، فروش، تدارکات، منابع انسانی و … می باشد. تدوین شاخص های عملکردی به شرح ذیل انجام می شود:
• تعیین عوامل تاثیر گذار بر عملکرد سازمان
• تعیین شاخص های اثربخشی و کارایی
• تعیین معیار پذیرش هر شاخص
• تعیین منابع اطلاعاتی هر شاخص
داشبورد مدیریتی
طراحی و ایجاد داشبورد مدیریتی سازمان با تعریف سطوح دسترسی مناسب به این جهت که مدیران بتوانند با اتکا به اطلاعات و داده های درست، دقیق و لحظه ای نسبت به مهمترین نقش خود در سازمان یعنی تصمیم گیری صحیح و به موقع جهت کنترل و حفظ سازمان در مسیر استراتژیک خود اقدام نمایند.
سازمان هایی که از این راهکار جامع سازمانی بی بهره اند، اغلب با چالش های زیر روبرو هستند:
• عدم توانایی در تشخیص صحیح اهداف کلیدی استراتژیک سازمان و تمرکز بر روی آن ها
• روزمرگی مدیران و در نتیجه عدم وجود فرصت کافی برای تمرکز بر روی اجرای استراتژی های رشد
• وجود چالش های اقتصادی و سیاسی متعدد و تاثیرگذار بر عملکرد سازمان
• عدم همسویی و یکپارچگی منابع سازمان (از جمله منابع مالی، منابع انسانی و …) برای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمان
• وجود چالش های مربوط به کمبود منابع انسانی کارآمد (وجود منابع انسانی کم تجربه و با مهارت پایین)
• عدم وجود فرایند و رویه های کارآمد و عدم همسویی این فرایندها با اهداف سازمان
• عدم وجود اطلاعات درست و به موقع از عملکرد سازمان و در نتیجه عدم امکان تصمیم گیری به موقع مدیران در مواجه با چالش ها
مشاور کسب و کار در کرج کیست؟
مشاور کسب و کار متخصصی است که مشاوره های مدیریتی را برای کمک به بهبود عملکرد و بهرهوری در سازمان و شرکتها ارائه می کند.این متخصص، کسب و کارها را تجزیه و تحلیل کرده و با ارائه راهکار، شرکتها را در رسیدن به اهدافشان یاری میکند.
صاحبان کسب و کار زمانی که نیاز به کمک داشته و در مسیری که انتخاب کردهاند نیاز به کسی داشته باشند که چشم انداز و دورنمای این مسیر را برایشان مشخص کند و یا هرگاه احساس کنند که نیازمند کاتالیستی هستند که شرکتشان را متحول کند باید از مشاوران کسب و کار کمک بجویند.
بعضی گمان میکنند استفاده از مشاور کسب و کار، تنها برای راهاندازی کسب و کار و شروع آن ضروری است، در حالی که اینطور نیست.
مشاور کسب و کار باید در طول حیات کاری یک سازمان در کنار کارفرما باشد تا بتواند بحرانهای پیش روی شرکت را به موقع، حل و فصل کند و یا از به وجود آمدن بحرانها جلوگیری نماید.
از طرف دیگر عدهای از کارفرمایان گمان میکنند استفاده از یک مشاور کسب و کار، باعث هدر رفتن هزینههای شرکت میشود و استخدام مشاور کسب و کار را امری بیهوده و زاید میپندارند در حالیکه درست عکس این قضیه، صادق است.
تجربه ثابت میکند که استخدام مشاور کسب و کار در کرج و دیگر استانهای کشور برای سازمان شما نه تنها هدر رفت سرمایه نیست بلکه خود یک سرمایهگذاری پر بهره است.
انواع خدمات مشاوره کسب و کارها :
· مشاوره کارآفرینی؛ برای استارتآپها و علاقمندان به راه اندازی کسب و کار
· مشاوره افزایش فروش و مشاوره بازاریابی گوشدادن
· مشاوره افزایش بهرهوری
· مشاوه برند
· مشاوره تبلیغات و…
انواع مشاوره کسب کار در کرج :
مشاوران کسب و کار معمولاً می توانند در پنج حوزه اصلی فعالیت در بازار شما ارزش افزوده ایجاد کنند:
انواع خدمات مشاوره کسب و کارها
مشاوره مدیریت و استراتژی در کرج :
مشاوران نیازمند یک درک عمیق و اساسی از صنعت و حیطه فعالیت شما هستند تا بتوانند بهترین راهکارها را به شما ارائه دهند. استخدام یک مشاور مدیریت/استراتژی با تجربه می تواند زمانی کاربرد داشته باشد که شما دنبال فعالیت های خاصی باشید.
مثلا اگر شما می خواهید بازارهای خود را از نظر جغرافیایی گسترش هستید، سبد کالای خود را توسعه دهید، شرکت خود را برای ارتقاء کارایی و مقرون به صرفه بودن سازماندهی مجدد کنید، بر رقبای خود غلبه کنید یا قابلیت های کلی خود را افزایش دهید. شرکت هایی مانند McKinsey & Company به دلیل کمک به مشتریان در توسعه و اجرای استراتژی های بهتر مشهور هستند.
مشاوره عملیات در کرج :
آیا می خواهید کیفیت و کارایی فرایندهای تولید خود را بهبود ببخشید؟ یک مشاور عملیاتی مانند Accenture می تواند به شما در ایجاد و اجرای روش جدیدی برای انجام درست کارها کمک کند. برخی از مشاوران در مهندسی مجدد فرایندهای تجاری تخصص دارند؛ به این معنی که وارد سیستم می شوند و فرایندهای موجود را ترسیم می کنند، فرصت های کاهش تعداد مراحل در آن فرآیند ضمن حفظ کیفیت را تجزیه و تحلیل می کنند و فرآیندها را مجدداً مهندسی می کنند تا مراحل و هزینه ها را کاهش دهند.
سایر مشاوران در سیستم های کنترل کیفیت متخصص هستند و می توانند به شما در ایجاد تغییراتی کمک کنند که ایرادات را کاهش می دهد.
مشاوره تکنولوژی و فناوری اطلاعات در کرج:
مشاوره در تکنولوژی یک حوزه به شدت در حال رشد می باشد، زیرا تقاضا برای فناوری های جدید هر روز بر شرکت ها تأثیر می گذارد. چه شما نیاز به ایجاد یک سیستم جدید و یا نیاز به اصلاح سیستم های قدیمی خود داشته باشید، یک مشاور تکنولوژی و فناوری اطلاعات می تواند به شما در این زمینه کمک کند. مشاوران فناوری اطلاعات مانند IBM باعث افزایش توانایی های شما می شوند و همچنین فناوری اطلاعات شما را در رفع نیازهای پویا مشتریان داخلی و خارجی انعطاف پذیر تر می کنند.
مشاوره منابع انسانی در کرج :
آیا می خواهید رضایت کلی کارمندان خود را بهبود بخشید، استعدادهای برتر را به خدمت بگیرید و کارمندان برتر خود را حفظ کنید؟ مشاوران منابع انسانی مانند Hay Group در تهیه استراتژی های این حوزه تخصص دارند که با اهداف کلی شما در زمینه های تجاری، آموزش و توسعه افراد در حوزه هایی مانند ارتباطات تجاری و رهبری هماهنگ هستند. آنها می توانند به شما در بهبود بازخورد و ارزیابی مربوط به عملکرد شما با تیم کمک کنند تا کارمندان شما با بازدهی بیشتر کار کنند.
مشاوره بازاریابی در کرج :
۱. مشاوره بازاریابی و فروش در کرج
مشاوره بازاریابی برای ایجاد و اجرای راهکارهای بازاریابی به کارفرما، خدمات ارایه میدهد. وی یا به صورت بلند مدت و یا کوتاه مدت در کنار کارفرما قرار میگیرد. کسب و کارها برای کسب درآمد و سود، نیاز به فروش محصولات و خدمات خود دارند. مشاوره بازاریابی و فروش، جهت کسب درآمد مطلوب برای شرکتها در جهانی پر از رقابت تلاش میکند.
وظایف و اهداف مشاوره بازاریابی
از جمله وظایف مشاوره بازاریابی، ارایه برنامه و کمک به اجرای جدی آن برای محصولات و خدمات شرکت به صورتی است که شرکت به فروش بیشتر و سود بیشتر دست یابد. در واقع مشاوره بازاریابی به طور مستقل و یا غیر مستقل در شرکت فعالیت میکند تا:
دسترسی مشتریان به تخصص بازاریابی را فراهم کند.
در مورد صنایع، بازار، برندها و… برای کسب و کار، تحقیق کند.
در زمینه مشخصات بازار، سهم بازار و تبلیغات، تجزیه و تحلیل انجام دهد.
برای مشتریان، گزارشهایی در زمینه بازاریابی به صورت کتبی یا شفاهی ارایه دهد و راهنماییشان کند.
به افزایش محصولات و خدمات جدید برای افزایش سهام کمک کند.
به مدیران کمک کند تا برندهای متمرکز و موقعیتیابی و ابزارهای بازاریابی ارایه نمایند.
قیمتگذاری محصولات و خدمات، آنالیز بازار و رقبا، تهیه برنامه و کمک به اجرای آن و…
۲. مشاوره فروش در کرج :
وظایف مشاوره فروش بسته به نیاز کارفرما و مشاورکاری و توافقاتی که بین این دو انجام میگیرد، متغیر است. اما به طور کلی میتوان وظایف مشاوره فروش را اینگونه بیان کرد:
· استخدام فروشندههای حرفهای پس از مصاحبه و گزینش آنان
· تشکیل تیمی برای فروش
· آموزش تیم فروش
· تدوین طرحی جامع برای فروش
· کمک به اجرای طرح
· کمک به مدیریت تیم فروش
· نظارت بر امر فروش
· آموزش مدیران فروش
· هدفگذاری برای فروش
· توسعه کانالهای فروش برای فروش و سود بیشتر
۳. مشاوره کسب و کار اینترنتی در کرج ؛
برای راهاندازی یک کسب و کار آنلاین باید مسیر مشخص و چشماندازی از نتیجه ورودی و خروجی شرکت را در نظر داشته باشیم و هزینهها و فرصتهای مناسب برای بهرهوری بیشتر را بدانیم.
امروزه با رشد فضای مجازی و دیجیتالی شدن بسیاری از امور، اغلب مشاغل سعی دارند با ورود به عرصه اینترنت و ارایه خدمات و معرفی محصولاتشان با افراد بیشتر، به کسب و کار آنلاین بپردازند.
اما قبل از راهاندازی کسب و کار اینترنتی باید بدانیم:
هدف و انگیزه ما از انجام کار چیست؟
آیا خدمت یا محصولمان منحصر به فرد و جدید است یا نه؟
چگونگی ارایه خدمات؟
آیا سرمایه کافی برای شروع کسب و کار مهیاست یا نه؟
علم و دانش راهاندازی کسب و کار اینترنتی در ما وجود دارد یا نه؟
چگونه از مشاور کسب و کار اینترنتی کمک بگیریم؟
سپس برای انجام بهتر امور، از یک مشاورهکاری جهت راهاندازی کسب و کار اینترنتی بهرهمند شویم و از مزایای مشاوره راهاندازی کسب و کار اینترنی به صورت مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین کسب و کار استفاده کنیم.
اهداف مشاوره کسب و کار اینترنتی :
آگاهی یافتن از اهداف کارفرما
ارایه مشاور کسب و کار
آنالیز رقبا
استفاده از روشهای بازاریابی اینترنتی
برگزاری دورههای آموزشی
ارایه برنامهای مدون و منظم جهت شروع کسب و کار
همچنین مشاور کسب و کار آنلاین، آگاهی زیادی در زمینه شروع و راهاندازی کسب و کار به ما ارایه میدهد. شناخت نیازهای مشتریان، طراحی وب سایت و معرفی بهتر و بیشتر خدمات و محصولات شرکت در فضای مجازی، بهرهگیری از سیو، داشتن برنامه جامع برای بازاریابی اینترنتی و.. از جمله وظایف مشاور کسب و کار اینترنتی است.
مشاور کسب و کار میتواند مانند سایر مشاورهها به صورت حضوری و آنلاین صورت گیرد. در نوع مشاوره آنلاین کسب و کار، طبیعتا هزینهها کاهش مییابد و در اتلاف وقت، صرفهجویی میشود.
مشاور مدیر عامل در کرج کیست ؟
· خدمات مشاوره مدیرعامل
· مشاوره پرسنال برندینگ در کرج
· مشاوره بازاریابی مدرن در کرج
· مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کرج
برند سازی شخصی در کرج چیست؟
همانطور که گفتم یکی از مفاهیم مهم در حوزه برندینگ، برند سازی شخصی یا Personal Branding می باشد. همه فعالیت ها و فرآیند هایی که من انجام می دهم تا در حول اسم یا شغل شما یک نشانه، علامت یا مارک ساخته بشود، برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ نام دارد.
· مشاور تبلیغات در کرج
· خدمات دیجیتال مارکتینگ من
· مشاور کسب و کار در کرج
· انواع بازاریابی در کرج
· مشاور تبلیغاتدر کرج
· مشاور پرسنال برندینگ در کرج
· مشاوره بازاریابی مدرن در کرج
· مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کرج
· مشاوره مدیر عامل خوب در کرج
· نحوه همکاری مشاور مدیر عامل در کرج
· مشاوره بازاریابی و مارکتینگ در کرج
· خدمات مشاوره مارکتینگ در کرج
با توجه به افزایش روزافزون نیاز جامعه به مهارت و نیاز به تجربه در جامعه کنونی ما در تلاش هستیم تا مهارت های مهم و کارآمد در جامعه رابرای شما در بالاترین سطح آموزشی با کمک اساتید مجرب ارائه دهیم و در طول این مسیر همراه شما هستیم تا در بهرین جایگاه شغلی شروع به کار کنید و به کسب درآمد و تجارب بیشتر برسید.
مدیرعامل
دکتر مصطفی مظاهری
آدرس: کرج، چهارراه هفت تیر، ابتدای بلوار بلال، قبل از اولین دوربرگردان، ساختمان مهتاب، طبقه سوم و چهارم
خدمات مشاوره کسب و کار،حسابداری و مالیاتی :
تلفن: 02632248190
موبایل: 09121994064
آموزش :
تلفن: ۰۲۶۳۲۲۲۷۳۱۳
موبایل و واتساپ: 09354000388
تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه ارقام محفوظ می باشد. کپی رایت 1388