





انجام کلیه امور حسابداری در کرج و مالی اشخاص حقیقی و حقوقی در کرج
انجام امور اصلاح حساب ها و رفع مغایر و بستن حساب هادر کرج
تهیه گزارشات مالی جهت ارائه به بانک ها و سایر موسسات مالی و پولی در کرج
تهیه گزارشات مالی جهت ارائه به مدیران و صاحبان سهام در کرج
تهیه صورت های مالی و تلفیقی بر اساس استاندارد های حسابداری در کرج
تبدیل و انتقال سیستم های مالی دستی و سنتی به سیستم های مکانیزه مالی در کرج
ایجاد و اجرای سیستم کدینگ حساب ها برای شرکت های تولیدی ،بازرگانی، خدماتی ، پیمانکاری و غیره
تهیه پلن مالی و دستورالعمل های مالی و کنترل داخلی و بهینه سازی سیستم مالی در کرج
مشاوره و راهنمایی در خرید سیستم های حسابداری ، انبار ،حقوق ،خزانه داری و قیمت تمام شده
طراحی و پیاده سازی سیستم های انبار و انبار داری در کرج
حسابرسی داخلی
تهیه قیمت تمام شده کالای ساخته شده شرکت های تولیدی و جداول مصرفی مواد و سربار تولید و غیره
انجام خدمات حسابداری در کرج
خدمات حسابداری به مجموعه اقداماتی گفته می شود که در راستای بهبود فعالیت های حسابداری شرکت ها انجام می پذیرد. شرکت ها و کسب و کارها لازم است برای بستن حساب پایان سال با شرکت های معتمد خدمات حسابداری و مالیاتی در تماس باشند. در تهیه انواع صورت های مالی باید تمامی حساب ها مورد بررسی قرار گیرند. کسب وکارهای حقوقی به دلیل اینکه باید در تیر ماه دفاتر حسابداری خود را به ممیز مالیاتی تحویل دهند، نباید ابهام یا آثاری از تخلف مالیاتی در آن وجود داشته باشد.
خدمات حسابداری و حسابرسی داخلی
خدمات حسابرسی با دسترسی کامل به سیستم حسابداری شرکت ها صورت می پذیرد. این کار به دو صورت تمام وقت و پاره وقت امکان پذیر است. شرکت های معتمد حسابداری دارای حسابداران اعزام به نقاط مختلف بوده و حسابران خود را برای انجام خدمات حسابرسی به مراکز مورد نظر اعزام می نمایند.
دسترسی نرم افزار باید برای حسابدار ساخته شود تا امکان بررسی صورت های مالی وجود داشته باشد. همچنین لازم است کلیه اسناد و مدارک خرید و فروش ها به حسابدار داده شود.
فرآیند حسابرسی برای ارسال اظهارنامه مالیاتی امری مهم به شمار می رود. زیرا درآمد اظهار شده در اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی باید کاملا صحیح باشد. زیرا بر اساس درآمد مالیات اخذ می گردد.
شرکت خدمات مالی و حسابداری در کرج
کار شرکت خدمات مالی و حسابداری بررسی کامل تراکنش ها، دریافتی ها، پرداختی ها، صورت حساب سود و زیان و هزینه هاست. معمولا برای کسب و کارهای بزرگ حسابداران این کار را انجام می دهند اما باز هم ممکن است خطاهایی انجام شده باشد که نیاز به بررسی دقیق تر و اصلاحات دارد.
به طور مثال ممکن است هزینه ها غیر واقعی ثبت شوند و یا از قلم افتاده باشند. مدیران کسب وکارهای برای تعیین اهداف بلند مدت و چشم اندازها نیاز به بررسی دقیق صورت های مالی شرکت دارند تا بتوانند بر اساس میزان درآمد تغییرات گسترده ای را لحاظ نمایند.
تهیه گزارشات مالی جهت ارائه به مدیران و صاحبان سهام
گزارشات مالی در حسابداری شامل: ترازنامه، صورت حساب سود و زیان، صورت گردش وجوه نقد و صورت سود و زیان جامع می باشد. در گزارشات مالی شرکت های بزرگ ممکن است ابهاماتی دیده شود. به همین دلیل است که حسابداران ارشد هر چند ماه یک بار باید یک بازنگری جامع بر روی صورت های مالی داشته باشند.
کارخانه جات و شرکت هایی که از چندین موسس و یا سهام دار تشکیل شده اند، باید نظارت دقیق و جامعی بر روی اسناد حسابداری وجود داشته باشد تا از پرداخت مالیات های سنگین جلوگیری شود. البته این بدان معنا نیست که فرار مالیاتی را قانونی جلوه دهید و یا از روش های هوشمند پنهان سازی درآمد استفاده کنید.
گزارشات مالی با استفاده از نرم افزارهای حسابداری تهیه شده و قابلیت ارسال آنلاین به سازمان امور مالیاتی را دارا می باشد.
انتقال سیستم های مالی دستی و سنتی به سیستم های مکانیزه مالی
در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی از دفاتر کاغذی برای ثبت جریان های مالی استفاده می نمایند. به عبارت دیگر دریافتی ها و هزینه ها داخل دفتر روزنامه نوشته خواهد شد و سپس به دفتر کل منتقل می شود. البته ابتدا فاکتور کاغذی نوشته و دریافت می گردد وبعد به دفتر روزنامه انتقال می یابد. هنوز هم خیلی از مشاغل از دفاتر استفاده می نمایند و سیستم کامپیوتری حسابداری در محل کارشان وجود ندارد. شرکت خدمات مالی و حسابداری در تهران که معتمد سازمان امور مالیاتی کشور می باشد، کار انتقال اسناد کاغذی به سیستم کامپیوتری را انجام خواهد داد.
توصیه ما این است که کارتخوان را به سیستم حسابداری متصل نمایید که به طور خودکار درآمدها و فاکتور های الکترونیکی در سیستم ثبت شود
کنترل داخلی و بهینه سازی سیستم های مالی
یک مدیر حسابداری باید دانش لازم در جهت بهینه سازی مدیریت مالی شرکت را دارا باشد. سلامت مالی شرکت به درک صحیحی از میزان دقیق دارایی شرکت و همچنین هزینه ها می پردازد.
برای اینکه سیستم مالی شرکت نظم دهی خاصی داشته باشد باید به بهینه سازی سیستم های مالی پرداخت. این کار با نرم افزارهای حسابداری انجام خواهد شد. زمانی که کنترل دقیقی بر صندوق وجود داشته باشد می توان زمان دقیقی را برای پرداخت حقوق کارکنان تعیین نمود، لیست دقیقی از مالیات بر درآمد کارکنان تهیه نمود، چشم انداز ها و تعهدات را احقاق نمود و انواع استراتژی های بازاریابی را در جهت افزایش فروش، رشد و توسعه کسب و کار اجرا کرد. پس همانطور که می بینید بهینه سازی سیستم های مالی شرکت می تواند در جهت بهبود کسب و کار مثمر ثمر واقع گردد.
زمانی که شرکت بخواهد با درآمد خود در پروژه ای سرمایه گذاری کند، باید گزارش مالی شرکت کاملا بهینه باشد.
میزان بدهکاری ها، گزارش مالی ماهیانه از دریافتی ها و درآمد، گزارش نوسانات بازار، تطابق فیش های بانکی با اعداد درج شده در سیستم از مواردی است که در فرآیند بهینه سازی انجام خواهد شد.
مشاوره و راهنمایی در خرید سیستم های حسابداری، انبار ،حقوق ،خزانه داری و قیمت تمام شده
فرض می کنیم شما مالک یک کسب و کار تازه تاسیس هستید و اطلاعات زیادی در مورد بهترین سیستم ها و نرم افزار های حسابداری ندارید. اما در حالت کلی به شما توصیه می کنیم از نرم افزار حسابداری معتبر که دارای آخرین تغییرات استانداردهای حسابداری بوده و قابلیت گزارش گیری و ارسال به سایت سازمان امور مالیاتی کشور را دارا می باشد، استفاده نمایید.
همچنین یک سیستم هوشمند اختصاصی کد نویسی شده می تواند چند کار مفید را برایتان انجام دهد. انبارداری هوشمند، سیستم ارتباط با مشتریان، سیستم جامع فروش و بازاریابی و حسابداری که قابلیت دسترسی جداگانه ای را برای حسابداران، حسابداران ارشد و حسابرسان فراهم می نماید. اما شرکت های ارائه دهنده خدمات حسابداری و مالی در تهران پیشنهاد می نمایند از سیستمی استفاده کنید که قابلیت دسترسی افراد شخص ثالث یا خارج از سازمان را با رعایت اصول امنیتی فراهم نماید. این کار برای بررسی دقیق توسط حسابرسان پاره وقت و یا دورکار می باشد.
تهیه قیمت تمام شده کالای ساخته شده شرکت های تولیدی و جداول مصرفی مواد و سربار تولید و غیره
از دیگر اقداماتی که یک نرم افزار حسابداری هوشمند برای شما انجام خواهد داد، تهیه قیمت تمام شده کالای ساخته شده شرکت های تولیدی و جداول مصرفی مواد و سربار تولید می باشد. برآورد هزینه مواد اولیه، دستمزد، مواد غیر مستقیم، دستمزد غیر مستقیم و دیگر هزینه ها قابل اجرا خواهد بود.
اگر بخواهید این فرآیند را به شرکت ارائه دهنده خدمات مالی و حسابداری در تهران بسپارید باید گفت کلیه هزینه هایی که در بالا به آن اشاره نمودیم، در فرمول محاسبه قیمت تمام شده محصول یا فرمول محاسبه بهای تمام شده خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید، قابل رویت است و در صورتی که قصد داشته باشید نسبت به محاسبه بهای تمام شده اقدام کنید، فقط کافی است که بعد از محاسبه هزینه های ذکر شده، مقادیری که به دست می آید را در فرمول بهای تولید در نرم افزار حسابداری که از آن استفاده می نمایید، جایگذاری کنید. اگر نمی توانید این کار را خودتان انجام دهید، می توانید به ارقام انفورماتیک اعتماد کنید.
خدمات حسابداری مشاغل
اعمال ماده 137 قانون مالیات های مستقیم در ارسال اظهارنامه مالیاتی مودیان (در صورت برخورداری)
تهیه صورت جریان وجوه نقد در سیستم حسابداری
اجرای تبصره ماده 100 در صورت برخورداری از شرایط تعیین شده جهت استفاده از آن
اعتراض به مالیات تعیین شده توسط ممیز مالیاتی با ورود به سامانه مودیان و ارائه دفاتر حسابداری
محاسبه مالیات واقعی با استفاده از ضریب مالیاتی
ارسال اظهارنامه صفر
ارسال اظهارنامه انحلال شرکت ها و یا کسب و کارها که باید ثابت گردد که به دلیل ورشکستی آورده ای نداشته اند
اعمال راهکارهای قانونی در خصوص افزایش هزینه ها در صورت های مالی جهت کاهش مالیات سالیانه
مشاوره و انجام خدمات حسابداری برای کسب و کارهایی که مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بالای 9 درصد می باشند
خدمات تخصصی حسابداری مالیات بر ارزش افزوده برای فروشندگان دخانیات و کلیه کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می نمایند (مطابق قوانین مالیات بر ارزش افزوده مالیات سیگار 45 درصد و 65 درصد تعیین شده است)
خدمات برون سپاری حسابداری در کرج چیست؟
واگذاری تمام و یا قسمتی از فعالیتهای مالی و مالیاتی یک شرکت به یک شرکت حسابداری که بر اساس یک قرار داد منعقد میگردد، گفته میشود ، برون سپاری حسابداری شامل تمامی شرکتها و موسسات و بنگاه های اقتصادی خواهد شد. شرکت حسابداری ارقام انفورماتیک با بیش از 28 سال تجربه و با داشتن کادری مجرب از متخصصین مالی و مالیاتی یکی از پیشگامان ارائه حسابداری به صورت برون سپاری بوده ورضایت مشتریان و صاحبان بنگاهای اقتصادی تاثیری بر تعهد و تخصص و وفاداری این شرکت خدمات حسابداری بوده است.
در موسسه حسابداری ارقام انفورماتیک، ما به تکیه بر تجربه، دانش فنی و استفاده از تکنولوژی روز، به شما خدمات حسابداری با کیفیت و منحصربهفرد ارائه میدهیم. از اظهارنامه مالیاتی تا برنامهریزی مالی استراتژیک، ما آمادهایم تا شما را در تمامی ابعاد مالی کسبوکارتان همراهی کنیم. با ما تماس بگیرید و به مشاوره رایگان دست پیدا کنید.
خدمات حسابداری مالیاتی
ما در موسسه حسابداری ارقام انفورماتیک با داشتن کادری مجرب و با دانش از مشاوران مالیاتی آماده هرگونه خدمات به شما مودیان عزیز میباشیم ، این موسسه از تهیه و تنظیم و ارسال دقیق و حرفه ای اظهارنامههای مالیاتی تا خدمات مالیاتی و مشاوره در امور مالیاتی در کنار شما عزیزان می باشد.
خدمات امور حسابداری و حسابرسی داخلی
این خدمات حسابداری برای امور مالیاتی انجام می شود:
تهیه صورت سود و زیان
تهیه صورت معاملات فصلی با استناد بر دفتر حسابداری
تهیه اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده
تهیه اظهارنامه مالیاتی شرکت های صادرات و واردات و استفاده کنندگان ارزهای دولتی
تهیه صورت های حسابداری و خدمات مالیات امور گمرکی وارد کنندگان کالا
تهیه اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالیانه اشخاص حقیقی و حقوقی
در اظهارنامه همانطور که از نام آن مشخص می باشد، کسب و کارها و مودیان باید درآمد واقعی خود را اظهار کنند. درآمد واقعی از کسر دریافتی ها و هزینه ها صورت می پذیرد.
دارایی = درآمد – هزینه
حالا لحاظ کردن هزینه ها باید به صورت کاملا واقعی و با ارائه اسناد و مدارک انجام گیرد. در غیر اینصورت برای ممیز مالیاتی پذیرفته نیست. البته باید اشاره کنیم برخی از گروه بندی های مشاغل حقیقی (گروه دوم و سوم) از ارائه دفاتر قانونی حسابداری معاف هستند.
خدمات حسابداری در تهران
اعزام حسابدار پاره وقت به کلیه نقاط تهران
انجام خدمات حسابداری و مالیاتی به صورت کاملا ریموت و بر اساس ارائه سطح دسترسی نرم افزار به حسابدار معتمد
تنظیم صورت معاملات فصلی به صورت 4 بار در سال در تاریخ های مشخص و قانونی
بررسی ترازنامه
رفع و اصلاح کلیه خطاهای ثبت شده در سیستم حسابداری شرکت ها
استقرار و نصب سیستم حسابداری برای کسب و کارهایی که به صورت سنتی فعالیت می کنند و یا تاکنون از دفاتر یا نرم افزار حسابداری استفاده ننموده اند
آموزش ارسال اظهارنامه مالیاتی به حسابداران ارشد شرکت ها در سامانه مودیان
بررسی کامل وضعیت صورت های مالی و حسابداری مشاغل و مشاوره جهت برخورداری از انواع ماده ها و تبصره های مالیاتی
خدمات حسابداری صنعتی
موسسه حسابداری ارقام انفورماتیک با پیاده سازی و اجرای سیستم حسابداری صنعتی و همچنین تهیه لیست های بهای تمام شده و ارزیابی تولید و کاهش هزینه ها و کنترل موجودی و تصمیم گیری دقیق در نحو قیمت گذاری کالا، میتواند در خدمت شرکت ها و تولیدی های بزرگ صنعتی باشد.
حسابداری بازرگانی
حسابداری بازرگانی به عنوان یک حوزه مهم در حسابداری، به مدیران و صاحبان کسب و کارهای بازرگانی کمک میکند تا معاملات مالی و اقتصادی خود را بهبود بخشند و تصمیمات بهتری بر اساس اطلاعات مالی انجام دهند. این نوع حسابداری به بررسی فعالیتهای خرید و فروش کالاها میپردازد که بدون تولید یا تغییر در کالاها صورت میگیرد. در شرکتهای بازرگانی، فرآیند خرید و فروش میتواند به صورت خرید نقدی، خرید نسیه (اعتباری)، فروش نقدی و یا فروش نسیه صورت گیرد. حسابداری بازرگانی نقش مهمی در ثبت و رصد این معاملات دارد، از جمله ثبت هزینههای خرید، مدیریت موجودی، و پیگیری حسابهای دریافتنی و پرداختنی. در بخش تخفیفات، شرکتها اغلب از ابزارهای مختلفی برای جلب مشتریان و افزایش فروش استفاده میکنند. تخفیفات ممکن است شامل تخفیفهای تجاری، تخفیفهای نقدی، تخفیفهای توافقی، برگشت از فروش، و دیگر اقدامات مشابه باشد. حسابداری بازرگانی نقش حیاتی در ثبت و پیگیری این تخفیفات دارد تا تأثیر آنها بر موجودی و سودآوری شرکت بهخوبی مورد ارزیابی قرار گیرد.
با توجه به افزایش روزافزون نیاز جامعه به مهارت و نیاز به تجربه در جامعه کنونی ما در تلاش هستیم تا مهارت های مهم و کارآمد در جامعه رابرای شما در بالاترین سطح آموزشی با کمک اساتید مجرب ارائه دهیم و در طول این مسیر همراه شما هستیم تا در بهرین جایگاه شغلی شروع به کار کنید و به کسب درآمد و تجارب بیشتر برسید.
مدیرعامل
دکتر مصطفی مظاهری
آدرس: کرج، چهارراه هفت تیر، ابتدای بلوار بلال، قبل از اولین دوربرگردان، ساختمان مهتاب، طبقه سوم و چهارم
خدمات مشاوره کسب و کار،حسابداری و مالیاتی :
تلفن: 02632248190
موبایل: 09121994064
آموزش :
تلفن: ۰۲۶۳۲۲۲۷۳۱۳
موبایل و واتساپ: 09354000388
تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه ارقام محفوظ می باشد. کپی رایت 1388